דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות פנים 

מאת    [ 11/10/2012 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 1526 פעמים ]

דלתות פנים הנפש הפנימית של הבית כל מי שנכנס לביתכם, אורחים, חברים, קרובי משפחה, רואה את דלת הכניסה. כולם מתרשמים ממנה, מגיבים עליה, כולם נוגעים בידית שלה. אבל הדלתות הפנימיות! דלתות פנים הן הדלתות של החדרים הפנימיים בבית, ואותן רואים רק המובחרים שבאנשים. רק החברים הכי טובים שבאים לבקר את ילדיכם רואים דלתות פנים של חדרי השינה, רק קרובי משפחה הכי קרובים אליכם שבאים לבקר אתכם בחגים וצריכים מקום לישון בו רואים דלתות פנים של חדרי האירוח.

דלתות פנים הן הדלתות שהכי כיף לבחור כאשר משפצים את הבית או כשעוברים לבית חדש. כי לא צריך לחשוב על חוזק הדלת ולא צריך לחשוב על איך עיצוב הדלת מסתדר עם שאר העיצוב החיצוני של הבית, או שאין את המגבלה שיש בשכונות מסוימות בהן ועד השכונה מחליט על מראה אחיד מסוים לכל הבתים בשכונה. כשמדברים על דלתות פנים, יש לכם חופשיות מלאה. אתם יכולים להחליט באופן עצמאי.

אתם יכולים להחליט על גודל הדלת, על הצבע שלה, דלתות פנים יכולות להיות מצופות בפוליטורה חלקה, אבל גם עם תבליטים ודוגמאות מיוחדות. יש מגוון רחב של דלתות פנים, מגוון רחב של צבעים – מלבן בוהק ולבן שמנת ועד צבעים כהים במיוחד, אפשר לבחור בין צבעים חלקים לדוגמאות מרובות צבעים, יש גם דלתות פנים עם ציורים. אתם יכולים לבחור מההיצע המוצג בחנויות או אפילו לבקש מהזמנה מראש.

קחו בחשבון שדלתות לפי הזמנה הן דלתות יקרות יותר. יש אפשרות לרכוש דלתות עם פתחי אוורור בתחתית הדלת, או דלתות שאוטמות את החדר לחלוטין, דלתות עם חלונות, שזה הכי כיף את החלון אפשר לכסות בוילון קטן. דלתות פנים הן הדלתות עם הכי הרבה ביטוי אישי בבית, בדלתות של חדרי ילדים, כל דלת משקפת את האופי של הילד או הילדים הגרים בחדר. הם תולים על הדלת תמונות שהם אוהבים, תמונות של נופים אהובים, תמונות שלהם, של חברים שלהם, תמונות של שחקנים האהובים עליהם או פוסטרים של הסרט או הלהקה האהובים ביותר עליהם.

דלתות פנים זה עולם ומלואו ומאוד כדאי לתת לזה זמן מחשבה לא מועט ולתכנן היטב אילו דלתות פנים אנו רוצים שיהיו לנו בבית, אם יש מישהו שמבין קצת יותר בעיצוב דלתות כדאי להתייעץ איתו ובכך להגיע לדלתות הפנים היפות והמתאימות ביותר לנו ובכך להינות מאווירה איכותית וייחודית גם שמדובר "סך הכל" בדלתות פנים אך כל דבר קטן מוסיף.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב